Khamis, Julai 23, 2009

Kru Majalah Kuntum Melawat SK LKTP Medoi













Khamis, 23 Julai 2009 yang lalu, Syarikat Penerbitan Star Publications Malaysia Berhad, peneraju utama majalah Kuntum telah menjalankan suatu aktiviti menarik bersama dengan Pusat Sumber SK LKTP Medoi. Program ini julung-julung kali diadakan di sekolah ini dan sememangnya dinanti-nantikan oleh warga sekolah. Program ini bermula pada jam 11.oo pagi dan berakhir kira-kira jam 1.00 tengah hari.

Di antara aktiviti yang dijalankan adalah seperti sesi mengenali majalah Kuntum, kuiz, sesi bergambar dan acara penyampaian hadiah. Murid-murid juga telah mengambil kesempatan ini untuk mendekati maskot majalah Kuntum iaitu Si Comel. Suasana menjadi gamat apabila murid-murid menyedari kehadiran Si Comel. Bukan murid sahaja yang histeria dengan kehadiran Si Comel, cikgu juga turut merebut peluang untuk mengabadikan kenangan bersama Si Comel.
Pusat Sumber Sekolah dan Unit Ko-Kurikulum SK LKTP Medoi juga telah mengambil kesempatan ini untuk menjalankan majlis penyampaian hadiah kepada semua pemenang bagi aktiviti Kempen Membaca dan Mencari Harta Karun.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Hope Sekolah Nie Ceria Selalu :*